2η Συνάντηση του σεμιναριακού κύκλου

Στις 27 Φεβρουαρίου πραγματοποιείται η 2η συνάντηση του σεμιναριακού κύκλου με θέμα “Εφηβεία” που συνδιοργανώνουν  οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του  Γυμνασίου και του ΓΕΛ Λιμένος Χερσονήσου με τα δύο Σχολεία καθώς και με το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Ηρακλείου και με τον Σχολικό Σύμβουλο γενικής παιδαγωγικής ευθύνης των δύο Σχολείων. Η 2η συνάντηση που έχει θέμα : “Κοινωνικοποίηση των Εφήβων” και στην οποία θα  μιλήσει η κοινωνική λειτουργός του ΠΑ.Γ.Ν.Η.  κα Ρουμπελάκη Καλλιόπη, θα πραγματοποιηθεί  την Πέμπτη 27/2/2014 και ώρα 17:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων των Σχολείων.  Δείτε την πρόσκληση

Σχολικοί αγώνες βόλεϋ

WP_000503-300x224Η Διευθύντρια και οι Kαθηγητές του Γυμνασίου Λιμένος Χερσονήσου συγχαίρουν τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής  Στέλιο Λαμπράκη και την ομάδα βόλεϋ των κοριτσιών του Σχολείου μας  που κατέλαβε την πρώτη θέση στους διασχολικούς  αγώνες βόλεϋ κοριτσιών Γυμνασίων στις 14 Φεβρουαρίου 2014.

Συναντήσεις σεμιναριακού κύκλου

Οι Σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων του Γυμνασίου Λιμένος Χερσονήσου και του ΓΕΛ Λιμένος Χερσονήσου σας προσκαλούν στην πρώτη συνάντηση του σεμιναριακού κύκλου που διοργανώνουν σε συνεργασία με το Γυμνάσιο και το ΓΕΛ Λιμένος Χερσονήσου, καθώς και με τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Ηρακλείου και τον Σχολικό Σύμβουλο Γενικής Παιδαγωγικής Ευθύνης των δύο σχολείων.  Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα:  Πρόσκληση-Πρόγραμμα

Εκπαιδευτική επίσκεψη Α’ Γυμνασίου – ΙΟΑΣ

Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Α Τάξης του Γυμνασίου Λιμένος Χερσονήσου, στα πλαίσια του μαθήματος Βιωματικών Δράσεων, στην Πλ. Ελευθερίας Ηρακλείου όπου υπήρχε εκδήλωση του ΙΟΑΣ. Πραγματοποιήθηκε μια σειρά εκδηλώσεων με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών για τη σημασία της οδικής ασφάλειας. Continue reading

Βιωματικές Δράσεις Α? Γυμνασίου – Κυκλοφοριακή αγωγή και πρόληψη ατυχημάτων

Βιωματικές Δράσεις Α? Γυμνασίου Λιμ. Χερσονήσου. Σχολική και Κοινωνική ζωή.

Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή και πρόληψη ατυχημάτων

Σκοπός ήταν η ενδυνάμωση των μαθητών στην προσπάθειά τους να μπορούν αυτόνομα και υπεύθυνα να παίρνουν αποφάσεις που προστατεύουν την υγεία και την ασφάλεια των ίδιων και των συνανθρώπων τους. Να αναπτύξουν δεξιότητες αποφυγής κινδύνων και ατυχημάτων μειώνοντας τους καθημερινούς μικροτραυματισμούς στο ελάχιστο.

Να μάθουν να δρουν με υπευθυνότητα. Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες, ώστε να είναι ικανοί να προσφέρουν οι ίδιοι τις πρώτες βοήθειες στους συνανθρώπους τους. Continue reading